Bralls,

Jobbade ett kort pass idag, närmare bestämt mellan 9-11. Rätt kass tid, men ändå inte. Skönt att man kommit upp skapligt & inte sover bort halva dagen!

Fick en kommentar av en anonym, vilket jag tror är en av mina närmre vänner, som länkade en bra hemsida med schyssta byxor. Stayhard.se var sidan, vilket jag sen tidigare vet vad det är för hemsida, dock inte besökt den på ett bra tag. En riktigt bra sida med kläder för de allra flesta smaker, fast de mesta kostar en ganska stor slant. I vilket fall, dessa par jeans nedanför fastnade jag för. Samma par jeans båda två, fast bara olika färger som ni kan se. Som sagt, det mesta på hemsidan kostade en bra slant, dessa kostar 1500:-.

Någonting att slå till på?





Kommentarer
Postat av: norp

fan, du gissade rätt..

2009-11-19 @ 12:32:40
Postat av: hella

fett snygga! känns som ett par riktiga AURUjeans

2009-11-19 @ 23:08:00
Postat av: Anonym

SKITFULA!

2009-11-20 @ 13:26:57
Postat av: auru

anonym, du är skitful!

2009-11-21 @ 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0