,

Precis suttit mig vid datorn, kom hem ovanligt sent efter träningen eftersom jag & cronko var så himla sega idag på att duscha. Nu när jag kom hem hann jag även smaska i mig en tallrik kräm innan jag satt mig här!

Idag har jag även vaccinerat mig mot svininfluensan, varför jag gjorde det vet jag inte. Det var väl mamma som pushade mig lite, hon skulle åka till vårdcentralen & ta sprutan, därför åkte jag med & tog den samtidigt. Eftersom jag jobbar inom vården hade jag förmånen att ta den såhär pass tidigt.

Det är ju mycket snack om vad som kan hända & vilka bieffekter man kan få av sprutan. Man har ju redan nu hört en del - att vissa blivit lite febriga & hängiga, att man kan bli lite öm i samma arm som man tagit sprutan i. Jag känner faktiskt att jag är lite öm uppe vid axlen, det kom precis nu när jag anlände hem från träningen. Fast det är verkligen ingen fara, hoppas jag inte drabbas av något värre av denna spruta, t.ex. feber.

Vad känner ni inför denna vaccination, bu eller bää? Kommer ni vaccinera er eller struntar ni i det?

Taio Cruz - Everybody's changing , skön låt som tål att spelas nu såhär mot midnatt!

God natt folks!

Kommentarer
Postat av: Ponti

Inte fan tänker jag vaccinera mig, Phille sluta bita på naglarna så är'e chill (:

2009-11-05 @ 15:09:31
URL: http://pontis.blogg.se/
Postat av: auru

Hah, schön du är!

Ska försöka med det iallafall..

2009-11-05 @ 15:11:16
Postat av: Jerry Andersson

Klart man ska vaccinera sej, kanske inte för sin egen fördel men för alla andras.. Eller alla andra som har sämre immunförsvar osv... Jag ska vaccinera mej iaf... Skulle ha gjort det för två veckor sen men har varit sjuk så jag har inte fått göra det... Men ja jag tycker alla ska vaccinera sej! För allas bästa!

2009-11-10 @ 01:59:23
URL: http://jerryiam.blogg.se/
Postat av: Philip,

Håller med, man borde vaccinera sig till allas fördel. Är nog mer rädd för influensan än för biverkningarna av sprutan!

2009-11-10 @ 14:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0