,

Jag som inte trodde jag skulle få jobba idag, ack vad fel jag hade. Skapligt seg man var när mor kom upp till sängen 06.00 & sade att jag skulle börja 07.30, då hade jag endast sovit sisådär tre timmar. Försökte sova någon timme till, gick upp lite innan sju, sen var det bara att hoppa upp ur sängen, äta något & sedan bege sig till jobbet. Jobbade bara till 12.00, så det var ju rätt skönt ändå. Men ska jobba mellan 17.00 - 20.00 också, efteråt beger jag mig till träningen.

Fick även vårat nya ADSL idag, kom till och med en snubbe & installerade det, kostnadsfritt! Service kallar jag det, minst sagt.

Tänkte ta något att äta nu, har inte stoppat i mig något sedan frukost, så det kanske är dags nu.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0