,

En sen update denna fredag den trettonde. Lyckligtvis har inget oturligt skett denna så kallade oturliga dag heller, tur är väl det!

Jobbade mellan 11-16 idag. En väldigt slapp dag på jobbet, skönt med sådana jobbdagar! Efter det har jag spenderat tid med Adam Hemmingsson, han drog hem för cirka en timma sedan. Resten av gänget drog på bio idag, men vi skippade det & kikade på Malmö-Leksand på TV istället. En match som Malmö vann med 4-2!

Orkar inte skriva av mig alltför mycket, har väldigt ont i huvudet, vet faktiskt inte varför. Men huvudvärk ska väl komma någon gång också!

Imorgon är det match som gäller. Nyfors står för motståndet, väldigt tufft kommer det bli. Hemmamatch för vår del, se till att vara där & heja oss till en väldigt viktig seger!

Nu kallar min underbara säng, så jag säger god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0