,

Jaha, en kort summering av helgen då:

Efter att vi ätit thaimaten i lördags kom Eken hem till mig, slog oss till ro en stund med en bira i handen. Efter det tog vi buss till Vagnhärad av alla ställen till en 92/93-fest, haha! Varför vi hamna där vet jag inte, men planerna vi hade innan blev riktigt inte som vi hade tänkt. Simon Peterson stod för tillställningen, han hade dragit hem cirka trettiofem ungdomar till sin lägenhet, & jag kan inte mer än att säga att det var smockfullt. Det var svårt att ta sig framåt, folk överallt med andra ord.

Vi blev inte alltför långvariga där, utan jag & Eken tog bussen till Trosa vid halv tolv hem till Hampus Dall där vi avslutade kvällen. Var hemma runt halv tre, somnade tillslut sked med Linus vid fyratiden!






Igår ringde Helle runt halv två & frågade om jag & Ekasjärvi var sugna på att kolla på Onyx div.1 när dom skulle möta Karlstad. Självklart sade jag & flög upp ur sängen. Vi åkte till Nyköping ca. en timma efter att vi stigit upp ur sängen. Hela matchen avgjordes när det var en (1) sekund kvar. Ställningen var 6-6 då Sam Jonsson satte en retur från målvakten som resulterade i 7-6 till Onyx. Helt otroligt var bara förnamnet!

Resten av dagen tog jag bara det lugnt vid tv:n, satt även lite vid datorn.


Idag fick jag mitt efterlängtade SIM-kort, så nu kan ni alltså få tag på mig via mobilen, lovely! Har samma nummer som förut, så ni vet!

Ska snart ta bussen till Eken, tänkte mysa lite innan våran träning ikväll!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0