,

Jaha, brukar ju se ut så här ibland, att jag inte uppdaterar på en eller två dagar. För er som är intresserade av vad jag gjort kommer nu lite kortfattat!

I tisdags åkte jag skapligt tidigt till Filip, vi myste i princip dagen rakt igenom. Vi gick lite på stan, kika på film, snackade osv. Tack för den mysiga dagen!

Igår blev jag inringd till jobbet, så jag tog 12.08-bussen hem. Jobbade mellan 14-20.30. Direkt efter jobbet drog jag till min träning!

Idag har jag också jobbat, 07.30-14. Har gått riktigt bra, men än är jag inte klar för dagen. Jag ska jobba ett litet pass lite senare mellan 18-21. Så jag har fått ihop en hel del timmar de två senaste dagarna iallafall!

Det skadar ju inte heller att lönen kom igår, fick lön från Mboije för den sista tiden jag var där. Imorgon får jag även lön från det stället jag jobbar nu, så det klirrar på fint i kassan!

Hoppas mor lagar något gott idag, är jättehungrig nu. Maten serveras ju inte förrän om 1.5 timmar, tyvärr. Det är bara att stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0