,

Som jag hade på känn blev fredagskvällen/-natten sjukt lyckad. Som jag nämnde ställde Crullet till med förkrök, kul som fan. Ungefär 20 st. partysugna boys var där, bra musik & livat, galet.
Allting avslutades på Tellus, dans rakt igenom i princip, hur roligt som helst!
Somnade hemma hos Fille Österlund vid 5, tack för sovplatsen, baby!

Igår skulle vi krökat, men jag drog mig ur, var inte partypepp at all, tyvärr! Nya klubben Volym hade premiär, tydligen hade de flesta haft kul, kanske hade varit värt anyway.

Som alla andra söndagar har jag inte gjort någonting idag heller, skönt att bara slappa & återfå sin energi igen. Har kikat mycket TV, t.ex. Barcelona - Real Madrid. Barca vann med 1-0, & inte helt oväntat gör Zlatan mål. Han avgör helt enkelt matchen. Kikade även på Paradise Hotel för en liten stund sedan, börjar verkligen hetta till där!

Blir med största säkerhet läggdags snart, inte så pigg direkt.

Hoppas ni haft en bra helg, det har iallafall min varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0