Första dagen på veckan,

Kom hem från denna måndagsträning för en liten stund sedan. Det som skiljde denna träning från alla andra var att våran coach, Anders, pratade enskilt med varje spelare. Redan innan jag gick in för att prata med honom visste jag att jag inte skulle få alltför mycket positiva saker sagt. Den senaste tiden har jag varit lite under ytan & inte alls haft det lilla extra flytet, utan jag har jobbat i motvind & inte riktigt tagit mig i kragen & förbättrat dom sakerna som jag borde. Nu är det verkligen dags att börja köra på riktigt & visa vad jag går för, för jag vet inombords att jag är en hyfsad innebandyspelare!







Paradise Hotel började nu klockan tio, men skippar att kolla det på tv & se det på deras hemsida istället. Ser fram emot det avsnittet, precis som alla andra avsnitt, schönt program minst sagt!

Ska försöka komma ganska tidigt till sängs idag, ska till Nyköping imorgon & spendera lite tid med Filip Österlund!

Fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0