Heldag i Nyköping,

Idag har jag faktiskt fått lite gjort på denna lediga dag. Jag for till Nyköping för att fixa lite grejer, detta fick jag gjort:

- Lämnade in en ring som jag fått av min farfar som ska förstoras & ta bort gravyren på.
- Hämtade ut bilder som är från vår Kroatienresa.
- Klippt mig.
- Kikade på vinterjacka, dock var det så utplockat redan. Ska nog beställa istället!

Har även pratat massa med Carro, underbart att prata ut om det ena & det andra. Tack för det!

Imorgon ska jag nog hämta ut denna t-shirt på bilden nedanför som jag beställt från H&M, har även beställt en tjocktröja därifrån som jag ska hämta ut samtidigt. Blir nog nice!





På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0