Passerad helg,

Fick ingen tid över igår att skriva något om lördagen, skriver lite kort nu istället. Började med att vi förlorade den där jävla matchen, så dåligt gjort av oss. Dom var så kassa! Så det orkar jag inte ödsla tid på att skriva om. Hem snabbt direkt efter iallafall för att fixa sig i ordning, drog därefter det Wester för att sänka några bira innan vi tog buss samt tåg efter det till Nyköping. Gick hela biten från järnvägsstation till Bella som bor i Isaksdal. Där blev vi kvar ett tag, gick sedan ner till stan & åt pizza, fint det var!
Taxi hem till Trosa tog vi runt kvart i fyra, så jag var hemma runt halv fem då jag även slockna ganska snabbt!

Två & en halv timma senare kommer far min in i rummet & ger mig telefonen, då är det ett samtal från jobbet & dom undrar om jag kunde jobba. Självklart säger jag ja, vilket jag inte borde gjort, för jag mådde inte bra alls! Det som egentligen fick mig att säga ja var att det var söndag, OB:n är ganska bra då, så lite extracash är icke fel!

Efter jobbet vilade jag ungefär två timmar, efter det åkte vi till Nyköping för att äta "avskedsfika". Min moster Anna-Karin ska på onsdag iväg & resa i fyra månader, så vi hälsade på & önskade henne en lyckad resa.

När vi kom hem satt jag resten av kvällen vid tv:n med en godispåse i hand. Riktigt skönt att kunna slappna av för en gångs skull!

Även idag har jag jobbat, kom hem för cirka en timma sedan! Gått lika bra som det brukar göra, så det är kul.

Ikväll är det träning, inte så taggad faktiskt. Får se om det blir någon ändring på det!

/p.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0