Hey allihopa,

Har varit ett bra uppehåll nu sedan jag skrev senast, uppehållen kommer lite då & då, vilket inte är så roligt kanske. Har alltid sagt att jag ska försöka skärpa mig & börja uppdatera mer, men jag har märkt att jag inte blivit så mycket bättre. Jag ska fortsätta & försöka göra mitt bästa för att uppdatera så mycket som möjligt nu framöver!

Jobbat hela veckan, precis som det alltid brukar se ut. En rätt tuff vecka i allmänhet, men jag tycker själv att jag kämpat bra. Så nu är man verkligen värd helg, & det är ju inte alls långt kvar nu, fint det är!

Imorgon är det bartömning på Tullen, galet! På lördag är det lagfest, ännu mer galet! Ser därför helt enkelt fram emot en sjukt bra helg.

/p.a

Kommentarer
Postat av: Anonym

men guud, lova inte för mycket lilla GUBBEN

2009-09-24 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0