In i en ny vecka,

Söndag, blä. Trött, blä. Jobb, bläää!

Trosa-Edanödagen gick av stapeln idag, alla småknattar är ju för underbara att kolla på. Jag försov mig dock imorse, lite pinsamt. Så jag var där 09.00 fast det började 08.00, så jag fick lite småskit! Men skitsamma, mitt lag kom iallafall tvåa i B-slutspelet, inte illa pinkat.

Lugnt blire hela kvällen, sova sjuuuukt tidigt idag, tror jag..

Lite bilder från i fredags tänkte jag lägga upp, då vi var hos fam. Åkvist!


Galna,


Snygga b-oys,



Marängschwiss,



Hoppas ni haft en bra helg, in i en ny veckan igen..

Kommentarer
Postat av: ida

marängschwiss -btw. you look beautiful <3

2010-04-19 @ 22:00:09
URL: http://wyswyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0