Inte måndag igen..

Jaha, då satt man här igen en söndag, & bara suckar över att en ny vecka börjar. Förvisso har helgen varit helt okej, men det är väl ingen som gillar när söndagen tar slut & ny måndag kommer igen..


Fredagen var jag som sagt nere på fyren, åt tacobuffé & tog en öl. Rörde mig sedan vidare mot Elin & Linkos nya lägenhet & kollade på talang 2010 & även lite golf därefter. Sedan fick vi skjuts till Gnesta där det var fest, men det var sådär alltså. Efterfesten stod Patrik Ljunggren för, var där till 05.00 ungefär, sedan började jag dra mig hemåt. Totalslocknade gjorde jag, galet d-rak!

Lördagen bjöd på en baksmälla utan dess like, typ en sådan baksmälla man brukar få en gång per år, inte kul alls som ni kanske förstår.
Åkte in till Nyköping vid halv 7, kollade två matcher i SM-slutspelen, åkte därefter hem igen & bara tog det hur lugnt som helst.

Idag har varit en rejäl segdag, men även idag var jag in till Nyköping & kollade på HJ17-finalen. Västerbotten vann över Västergötland på straffar, 1-1 efter full tid, så det var en ganska tråkig match i sig, förutom att det gick till straffar. Lirade lite fotboll alldeles nyss med Cronko, Sjöberg, Norre, Henriksson & Orrmo. Det tog slut ganska tvärt eftersom några av dom skulle ner på stan & trycka i sig en pizza. :-)


En godispåse på det här kanske, eller är det lite onödigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0