När allt är i ett enda kaos,

Möttes av en ganska förtvivlad pappa här hemma efter jobbet idag, detta var på grund av bilderna som fanns på facebook, men som inte gör det längre. Var ju en bild på mig som kanske inte var så himla schysst att den blev utlagd, men nu är dom iallafall borta, vilket är riktigt skönt.

Åt lite mat, plattade håret lite, sen drog jag förbi mammas jobb & hämtade bilen, drog därefter hem till Eken en stund. Jag lämnade hans stereo som jag hade lånat med mig till Åland, tog även en kopp kaffe. Så nu får vi se om jag kan somna om sen, för jag brukar ha svårt att sova när jag druckit kaffe ganska sent på kvällen.

Lyssnar för tillfället på en gammal goding,



En sann & hemsk text, men samtidigt en bra låt, enligt mig.


Dags för mig att börja förbereda mig för sängen nu, behöver en till natt med mycket sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0