Bloggtorka,

Ehm, vad är detta för jävla fredag liksom? Ska man inte känna sig lite happy när det är helg & allt? Jag borde ju göra det, men tanke på att det är just helg & jag är ledig hela nästa vecka. Det som gör att denna fredag är tråkig är för att junispåsarna lirar match & ett annat gäng drog på fest i Nynäshamn. Skulle hängt med dit, men bilen var tydligen full, så det blev inget för min del.

Nu sitter jag här, förstås, & gör inte ett jota. Är bara så sjukt sugen på fest, men något sådant blir det ju inte. Som tur är lirar ju Sverige hockey nu kl. 21.00, så den matchen kommer man ju bänka sig framför. Sverige - Vitryssland, bad memories eller? ;-)



Minns ni? HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0