Crazy saturday,

Lördag:

Blev lite halvgalet i lördags ändå. Begav oss till familjen Åkvist för lite party, vilket innebar mycket fart & fläkt - as usual! Väldigt trevligt faktiskt, det tackar vi för! :-)

Vi rundade av den tillställningen vid halv två & begav oss hem till Johan "Nille" Nilsson för lite afterdo som dom skulle säga i Australien, iallafall Matthew! Nille var på riktigt partyhumör & skulle supa ner mig med Absolute päron, & det lyckades han himla bra med. Dock söp han ner sig själv rejält också, vilken konung alltså, haha! Det var helvilt där ett tag, riktigt kul.

Allt ståhej avrundades vid fem då de resterande som var kvar gick hem. Jag totaldäckade när jag kom hem, inget snack om saken!

Söndag:

Alla hjärtans dag spenderades i Oxelösund med Carro. Hon lagade jättegod mat & efterrätt, jättetrevligt var det. Så det tackar jag så hemskt mycket för!
Kollade även på film, men jag totaldäckade.

Somnade tidigt efter en fullspäckad helg, & nu är vi inne på ny arbetsvecka!

Kommentarer
Postat av: Helene

tack själv du bidrar mycket för att det ska bli fart och fläkt...

2010-02-15 @ 18:59:55
Postat av: auru

Det är så det ska vara! ;-)

2010-02-16 @ 17:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0