Helgen i repris,!

Lördag:

Hade match mot Oppeby SK på dagen, vann den enkelt med 13-5. Så JÄVLA skönt med en trepoängare igen! Två mål & en assist från min sida, så jag är nöjd. Men nöjdare med lagets insats, eftersom vi vann såklart!

Därefter kikade jag & några boys på H6-matchen som var precis efter våran, även dom vann, 13-8 slutade det!

Sen bar det hemåt för att fixa sig inför kvällen. Åt lite mat, fixa frillan, sen tillbaka till Vagnhärad & Eken för att förfesta. Var där endast någon timma, sen tog vi tåget till Nyköping för att dra på krogen - Volym!

Var Electrokväll på Volym, så jag hade rätt stora förväntningar på musiken. Det borde jag inte ha haft, för musiken sög rent ut sagt balle, tyvärr! Men det var bara att strunta i det & köra på. En hyfsad kväll i helhet, inte mer.

En pizza efter krogen, & sen taxi hem runt tretiden!

Söndag:

Vaknade upp med en sjuk jävla huvudvärk (?). Var ju inte ens full när jag somnade, så det var inte rättvist alls. :-( Låg i sängen till kvart i fyra, det var iallafall rättvist, tycker jag. Så denna söndag fick jag ingenting alls uträttat, förutom att gå ut med hundarna & handla en godispåse, mmmmmmums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0