2009,

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Guess so!
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Nyårslöften bryter man ju alltid ändå, så brukar undvika att sätta några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja,
4. Dog någon som stod dig nära?: Lyckligtvis inte.
5. Vilka länder besökte du?: Kroatien.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Inget jag kommer på nu på böjd arm.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: Pass.
8. Vad var din största framgång 2009?: Har jag några framgångar över huvud taget?
9. Största misstaget?: Du?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Stukat båda fötterna.
11. Bästa köpet?: Min nya jacka.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Haha, måste vara alkohol.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Absolut!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Många, många.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare, eller?
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Pluggat? ;-)
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Det mesta.
18. Hur tillbringade du julen?: Mor, far, syster, morfar, Marianne, farmor & Conny.
19. Blev du kär i år?: Möjligt.
20. Favoritprogram på TV?: Glee!
21. Bästa boken du läste i år?: Ingen.
22. Största musikaliska upptäckten?: House music, baby!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Studentkryssningen, fast den betalade jag själv! :-o
25. Något du önskade dig men inte fick?: Minns ej.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Studentkryssning, vara full på sin födelsedag, vad annars?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Nix, har ju mina boys!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: It's all about the House music!
29. Vad fick dig att må bra?: Vad vore jag utan mina boys?
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Megan Fox.
31. Vem saknade du?: Filip lite då & då eftersom han varit borta rätt mycket.
32. De bästa nya människorna du träffade?: -

Kommentarer
Postat av: Jerry Andersson

Seriöst! Glee är så jävla bäst! Läste inte ens klart resten när jag såg att bästa serien är glee! Den är ju så sjukt underbart! HAHA Glees vi är asså xD

2010-01-04 @ 23:49:44
URL: http://jerrya.blogg.se/
Postat av: auru

Haha, glee är king, utan tvekan! :D

2010-01-05 @ 16:45:44
Postat av: filip

jag saknar dej också man!

2010-01-12 @ 00:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0