Helgen i ord,

Fredag:

Fredagen bestod av party, som ni kanske förstod av mitt tidigare inlägg. Startade kvällen hos Mr. Ek med att dricka några bira. Var ett ganska stort gäng där, så det var mycket trevligt.
Sedan var det meningen att vi skulle ta tåg in till Nyköping, men det var en timma försenat på grund av någonting. Fick istället ringa taxi & stå & vänta ytterligare 20 minuter i kylan.

Väl framme i nyk så ställde vi oss i kö för att komma in på Tellus som hade traffic light party, & kvällen/natten kunde inte slutat bättre. En riktigt rolig utekväll, minst sagt!

Lördag:

Även gårdagen spenderade jag i Nyköping. Fast tidigare på dagen hade jag spelat match med H6 mot Gnesta, torsk med 7-5 efter en dålig insats från hela laget. Efter matchen åkte jag hem & fixade mig för att sedan bege mig mot Nyköping med 17.15-bussen. Anlände runt halv sju hemma hos Fille där vi åt lite mat, fixade oss det sista, sedan gick vi till Jocke Vinterstad. Där lirade vi poker & hade det riktigt mysigt!

Efter pokerspelandet drog jag & Fille till Volym, fast vi möttes upp av några Gnestaboys precis utanför som skulle till Oppeby på någon lokalfest. Vi satte oss i en taxi & hängde med dit! Shake på dansgolvet var det som gällde kvällen ut, faktiskt ganska kul ändå med tanke på att det var mycket ungt folk där.

Söndag:

Lirat match idag också, borta mot Telge. En match jag helst vill glömma right away! Ledde med 6-0 efter första & 10-4 efter andra. Matchen slutar 11-11, skandalöst! En poäng mot serieledarna är riktigt bra, men det känns som en riktigt tung förlust ändå.

Efter vårat game åkte jag, Norre & Eken till Wasahallen för att kika på Trosas damer. Även dom förlorade, 5-1 mot Rockets!


Blir verkligen tidig läggdags för min del idag, är totalslut efter denna helg som bjudit på det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0