Beautiful day,!

Slutade jobbet 13.06, för att vara exakt, heh. Direkt hem för att byta om från jobbkläder till usual kläder. Hämtade upp Hella & Orrmo & drog ner till hamnen. Där lirade vi lite volleyboll & tog en glass i det underbara vädret. Sjukt skönt var det!
Åkte sedan ner på bolaget, handlade lite öl. Tog därefter med mig Eken hem till mig, tog en kall i solskenet, kan det bli bättre? Fixade mig efter det & begav mig sedan till Björn & Marianne där vi det bjöds på urgott käk, det mättade väldigt fint. Kall öl till det var inte fel över huvud taget! En helmysig kväll har det varit - gott att dricka, fint folk, god mat, musik, talang 2010, jag har till och med rakat sidorna av mitt hår mer. Denna fredag har inte varit galen som den brukar vara annars, utan den har bara varit underbart mysig!
Imorgon är destinationen Nässjö! Jonathan, kanske världens bästa människa, ska ta studenten. Jag ska med glädje se honom lyckligare än aldrig förr imorgon, lär bli stort!
Borde faktiskt sova nu, men jag håller mig vaken en stund till. Ska vakna ganska trött imorgon för att kunna sova bra på bilresan ner dit!
En bra fredag skulle man kunna sammanfatta detta kort, det har förhoppningsvis eran också varit! Hörs på söndag igen, peace & sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0