Drää åt helvete,

Om det var träningsvärk igår, är det träningsverk x2 idag, haha. Brukar ju alltid vara värst två dagar efter, & det är inget snack om saken. Då vet man att lite nytta har gjort iallafall! :-) & idag var det på't igen. Efter jobbet hjälpte jag min far att borra nya plintar till altanen. Han hade hyrt ett jävla as till borr, så man var tvungen att vara två när man borra. Inga dåliga krafter i den! Första hålet vi skulle borra så fick jag hålla i gasen, full patrull var det som gällde, & ni kan ju gissa om det slutade bra eller inte!
Direkt efter det var det bara att sätta på sig kläder anpassade för idrott, för det var fys idag igen. Förbättrade mitt förstavarv med tio sekunder idag gentemot i måndags, så det var ju okej. Försämrade mig dock på det andra varvet i jämförelse med måndagen. Bara att ge järnet nu & köra vidare, helt plötsligt har jag fått lite motivation till att träna, vilket jag inte haft på sjukt många år. Så det är ju positivt!

Jaha, jobba övertid imorgon, segt som fejn, but what to do! Det är ju faktiskt fredag snart, & det lyfter huvudet lite högre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0