Långledigt,!

Ledig imorgon, hur nice är inte det då? Fruktansvärt skönt! Det innebär sovmorgon, vilket jag inte haft på ett bra tag. Har inte sovit åtta timmar någon natt på mer än en månad, så det kanske är dags att unna sig en natt med mycket sömn.

Taggad inför morgondagen/helgen? Skämta inte! Tio starka män beger sig ner till Malmö imorgon för en riktigt fet midsommar. På vägen, närmare bestämt i Örebro kl. 19.00, ska vi kolla på Per Pettersson när han lirar fotboll, leka huliganer ska vi också göra förstås. Haha, fan så kuuuuuuuul!


Suckar däremot åt andra grejer som måste fixas, såsom:

- Packning.
- Pynta kläderna som jag nyss fick hem.
- Leta efter min laddare som är typ borta (?)
- Kolla upp hur vi kommer till Nyköping imorgon. (Jobbigt, haha.)
- Bunkra upp med lite alkohol inför resan imorgon. (Inte alls lika jobbigt.)

Ska bege mig ner i soffan igen, till min chipspåse & cola, sitter & kollar på Ghana-Tyskland!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0