Wopsey,

Kejs uppdatering, I knoooow! Har faktiskt inte hänt så speciellt mycket dom två dagar som varit. Drog en impulsare till Nyköping med Eken & nyhemkomna Phille Janson. Eken snabbhandlade en parfym & a new pair of shoes, läääckert!


Sitter här, dödsseg efter ett fyspass. Förbättrade återigen mina tider på slingan, alltid kul & ser när förbättring sker. Plattar faktiskt håret lite smått nu också, det är ingen hit med rakade sidor & jättekrulligt hår, så därför plattar jag till det lite!

Torsdag imorgon, & längtan till helgen är stor som vanligt. De flesta studenter ska väl ut & festa idag, & jag är gaaaalet festugen jag med. Men det festsuget får visa sig i helgen, Nyköping på fredag & Tullen på lördag. Trosa marknad på lördag, så pheeeeedt med folk kommer det vara! :-)


& ett plus sådär i kanten var ju att skattepengarna kom igår, yummi. Satt ju inte fel!


Svårt att inte vara på partyhumör när man hör det här, this shit is craaaazy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0