En annan del av Flen,

En vecka avklarad i Flen & jag är nu hemma igen, nästa onsdag är det uppkörning som gäller. En vecka med en mängd timmar pluggande & en hel del körlektioner. Har varit riktigt roligt ändå, fast det kanske inte låter som det. Sällskapet där har varit grymt bra, så det höjde stämingen avsevärt!

& just ja, teorin klarade jag idag! :-D 58 av 65 poäng, rätt skapligt ändå, right?


Över helgen var jag hemma en liten sväng också. Match & lagfest stod på helgens schema. Torsk mot Onyx med 6-5 sved jävligt hårt, speciellt efter att ha ledit matchen 90% av tiden. Dom gjorde fler mål, so what to do.

Lagfest därefter - Duscha, eftersvettas, fixa sig i ett tempo som håller F1-fart, sedan åkte vi med bussen till Tellus för att få i oss något att äta. God mat, prisutdelning, alkohol, mingel & prat, dans, Black Jack. Ja, kvällen innehöll mycket av det goda! Blev lite småtråkigt mot slutet, men i helhet en riktigt rolig lagfest. :-)


Tillbaka till jobbet & den vanliga vardagen nu igen, tråkigt som f-n! Köra bil en hel del denna vecka måste jag göra också, så att jag kommer till uppkörningen med bra självförtroende. Hope I'll make it!


Just ja, träning ikväll, det får inte glömmas! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0