Hockeyhockey,!

Kollar på tv, SSK-Leksand lirar. Ganska rolig match att titta på, mindre roligt för far min kanske eftersom Leksand ligger under. Han är faktiskt på plats i Axa Sports Center, ser ut & vara rätt bra tryck inne på Arenan!


Snart drar jag på H6-träning & springer av mig lite grann, det blir fint. Något som jag lackar på dock är att brännskivorna jag köpte idag går inte att lägga in musik på, watta fööök liksom. Har testat med fyra eller fem olika program, ingenting funkar. Får dra tillbaka till Kjellbergs imorgon & se om det funkar att byta, hope so!



Tror absolut inte jag är ensam om att längta till sommaren, dessa
vårkänslor som är nu gör att man längtar ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0