Igår & idag,!

Gårdagen var det fest som gällde. Jag började lite ensamt här hemma & fixade till mig för att sedan dra till Eken där han, Cronko & Keten var. Vi hyvlade i oss några öl & några shotar, sen var vi på gång.

Lite senare fick vi skjuts till Trosa & till Fyren där det var lite galej, rätt mycket folk faktiskt! Inge vidare drag, men det var mycket mingel & öl, så det var hyfsat trevligt ändå! :-)

Efterfest tog vi oss till med taxi, men blev utslängda ganska omgående, tjurig hemmavärd med andra ord. Fast det gjorde inte mig något, var skönt att få sova!


Idag följde jag med mor & far till Nyköping. Sjukt jobbigt att anpassa sig till morsan, ska in i varje affär & kika, dessutom ska man vara inne i varje affär galet länge, blev lite halvtrött på det efter ett tag. Jag köpte mig iallafall en t-shirt, en klocka & ett halsband!


Blir en lugn lördag för min del idag, har DM i Torshälla imorgon, ska även hämta mor i Nyköping i natt, hon är på en återuppslutning med sin gamla klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0