Jaha,

Måndag igen efter en riktigt galen helg. Kanske märks, eftersom jag inte suttit vid datorn ett enda dugg!

Fredag: Fixade mig snabbt för att sedan dra till Eken & börja dricka lite. Björn, Lillis & Brander var även med i sällskapet. Efter någon timma hemma hos Eken begav vi oss vidare på fest. Galet var bara förnamnet, haha! Fullare har jag nog knappt varit, men vad gör det om 100 år? :-) Tack alla för det!


Lördag: Jobbade 12-20, det var mindre roligt sådär dagen efter. Men det är pengar, som tur är!

Efter jobbet fixade jag mig lite lätt för att dra till Eken denna dag också, fast då var det han som stod för festen. Fast inget festande för mig dock, jag var faktiskt nykter. En helt okej kväll/natt i allmänhet! :-)

Söndag:
Efter väldigt lite sömn var jag hemma i Trosa runt elva. Tog en väldigt kort powernap, sedan drog jag till Carro. Vi kikade på film, käka godis, drog en mcdrive, kollade på Johan Falk. Jättemysigt var det! :-)



En grym helg har det varit, men det kostar ju på krafterna, & det märks nu kan man ju säga.

Vila upp sig för lite övningskörning nu, & lite senare träning ikväll. Även tagga för Flen imorgon, & uppkörning på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0