Övningsköra,

Precis varit ute med far min & övningskört ungefär en halvtimma, gick faktiskt galant! Börjar bli lite nervöst nu, för nästa vecka drar jag på intensivkursen. Åh, vad skönt det skulle vara om jag klarar det. Måste klara det, så är det bara!


Mitten på arbetsveckan, alltid lika skönt. Så som vanligt är det bara att börja längta till helgen igen, men än så länge är den oplanerad, förutom matchen som vi har på lördag mot Björkvik. Den spelas hemma i Hedebyhallen kl. 16.15. Vore ju trevligt om många kom dit & hejade oss fram till en vinst eftersom tabelläget är väldigt spännande nu. Så varje poäng är oerhört viktig!

Tyvärr så har jag kiosken precis efter våran match, hur värdelöst är inte det då? :-( Inte så sugen på det, nejnej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0