Sååååryy,!

Kejs uppdatering, I know, men har varit mycket på senare dagar som gjort att jag inte haft tid till datorn. Exempelvis så har jag börjat på nytt jobb, Camfil, som jag var på förra sommaren. Dom ringde mig i fredags & frågade om jag ville börja, jag svarade självklart ja. Kanske inte ett bättre jobb på så sätt, men det är fler timmar & mer pengar än mitt tidigare jobb, så det är nice. :-)


DM var i söndags, men det är inget jag vill prata detaljer om. Torskade alla matcher, det kanske var lite väntat med tanke på det lag vi hade, but whatever!


Idag hämtade jag ut mitt körkort, wey. Skitsöt kille på kortet, eller inte! Men körkort som körkort.

Well, tänkte dra mig till nedervåningen snart & äta lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0