El valborg,

Hah, schyssta fylleinlägg? Ehm, pokern kan inte ha gått bra, eller? Kanske var king, vem fan vet, inte jag iallafall. & ni måste tycka att det var skitintressant att det var ljust ute, inte sant? :-)

Nåja, valborg, en riktigt bra sådan. Hade lite folk över hit på middag & så, sjukt god mat var det. Vi halv tio gick jag bort till Cronko, eller skulle till honom rättare sagt, men hamnade hos Holmgren, fast det var bara en liten snabbis. Vid tio kom taxin, satte oss i den & åkte till Nyköping. Gick till Tellus, som jag knappt höll att komma in på för att jag stampat sönder en ölburk, vakten blev skitlack på mig. Whatever, riktigt bra utekväll iallafall, grymt ös & allt sådant!

Taxi hem till Trosa vid tre, blev en jävla massa tjafs om cash när vi skulle hoppa av. Lite dålig stil av vissa som inte ens kan betala så mycket som man ska när man vet att man ska åka taxi, sen dessutom säga att man har betalat så mycket som man ska, men skitsamma. Det löste sig iallafall!

Typ eftercake hos Johnny ett tag, men var inge vidare tagg, sjuukt trött var jag. Fick skjuts hem av Belinda vid fem (?) , typ. Blandade en sista grogg som inte ens blev uppdrucken, tokdäckade i min stol, haha. Fast jag kom i säng tillslut, som tur var.

En bra Valborg, som sagt. Det vill jag tacka alla för!


Idagrå? What's happenin'? Hit the krökisch or what?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0