Happy B-day, Sister!

Din dag idag - Ett år äldre, mognare & allt sådant där. En liten plutt som bara blir större & större med åren, precis som alla andra. Men du är den jag sett växa upp i detalj eftersom vi delar i princip varje dag tillsammans. Mycket har vi gått igenom tillsammans under alla dessa sjutton år, för det är ju precis vad du fyller idag, sjutton år. Mycket har vi gått igenom tillammans, som sagt, både motgångar & medgångar, men att bara fått ha dig i mitt liv har varit en enda stor medgång. & lyckan är att den medgången kommer få fortsätta lång tid framöver!


Sjutton barre alltså, snart arton då förstås. Bara att börja längta till allt vad den åldern innebär - tobak, krogen, körkort. Kan inte tro det är sant, men även du blir vuxen, även fast det är svårt att föreställa sig hur fort det går!


I Hope you have a great day, det önskar jag av hela mitt hjärta.

Love from me to you!






Liten fjortiiizzzz blir bara större & större,

Kommentarer
Postat av: isabelle

men åh vad fint. började faktiskt nästan gråta!

sluttightat nu. du är bäst, vad som än händer,

du&jag! <3



jag älskar dig brorsan

2010-05-08 @ 11:14:03
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0