It's a beautyful day,

Vilket väder, varmt & härligt! Underbart!

Långdag med massa jobb - Camfil 07.00-16.30, sen hjälpt pappa att riva en del på altanen. (Ska bygga en ny) Så jag har rivit massa panel!


Precis tagit ett varmt & skönt bad, det var jag värd hoppas jag.


En av alla helger återstår som jag såg fram emot så mycket som jag skrev om för ett tag sedan. I helgen är det alltså Camfilfest, på fredag närmare bestämt, phedt! Troligtvis blir det galej på lördag också, Filles sista helg hemma innan han drar iväg ytterligare några månader på äventyr. Så det blir röj!


En stenhård helg till som väntar alltså, but that's how we like it!



Who's in the house,?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0